Kwaliteitsmanager in de Zorg

kwaliteitsmanager

Een goede Kwaliteitsmanager in de Zorg nodig?

InterExcellent is een managementbureau voor de sector Zorg en Welzijn. Wij hebben uitgebreide ervaring met het invullen van de functie Kwaliteitsmanager Zorg.

 

Interim

Na het ontvangen van een interim-opdracht bezoeken we u binnen 24 uur voor een intakegesprek teneinde de juiste Kwaliteitsmanager te kunnen vinden. In het oriëntatiegesprek ligt de nadruk op vier onderwerpen:

  1. Aanleiding en achtergrond van de vraag naar een kwaliteitsmanager
  2. Wat is het beoogde resultaat van deze interim-opdracht
  3. Concrete en heldere formulering van deze interim-opdracht
  4. Opstellen bijbehorend profiel voor de te selecteren interim-manager


U ontvangt meestal binnen één dag een verslaglegging van hetgeen er besproken is, inclusief het gewenste profiel met competenties. Dit is onze standaard werkwijze voor een geslaagde interim-opdracht!

 

Binnen 3 tot 5 dagen kandidaten aanbieden

InterExcellent kan binnen 3 tot 5 werkdagen geschikte kandidaten aanbieden voor de functie van Kwaliteitsmanager. Wij selecteren louter ervaren kandidaten, die bekend zijn met het opzetten of onderhouden van een kwaliteitssysteem in een zorgorganisatie of expertise hebben met het implementeren van kwaliteitsbeleid of het begeleiden van veranderingsprocessen. Kandidaten die verantwoordelijkheid dragen voor de uitvoering van het kwaliteitsmanagement.

 

Een netwerk van professionele Kwaliteitsmanagers

Wij werken nauw samen met tientallen Kwaliteitsmanagers die in de gezondheidszorg werken of gewerkt hebben. Managers die wij persoonlijk kennen en die voldoen aan alle eisen die wij stellen. Dat stelt ons in staat u een representatieve selectie van Kwaliteitsmanagers aan te bieden. Na de selectie maakt u zelf de keuze en kan de interim-manager vrijwel direct bij u aan de slag!

 

Persoonlijke ervaring in de gezondheidszorg

Onze counselors hebben jarenlang gewerkt in de sector zorg en welzijn. Daarom kunnen wij opdrachtgevers adviseren over de invulling en aanpak van de opdracht én daarnaast coachen we interim-managers bij hun uitvoering ervan. InterExcellent blijft zodoende tot en met de laatste dag verantwoordelijk voor de interim-opdracht.

matchingsproces interexcellent

Search

U bent op zoek naar een Kwaliteitsmanager voor een vaste aanstelling binnen uw zorgorganisatie? Na het ontvangen van de aanvraag bezoeken wij u voor een kennismakingsgesprek om de volgende zaken met elkaar af te stemmen:

  • Functieprofiel van de te werven Kwaliteitsmanager
  • De specifieke kenmerken waaraan de ideale kandidaat zou moeten voldoen
  • De strategische ontwikkelingen in de kwaliteitszorg de komende periode
  • Indien relevant, een speciale opdracht m.b.t. de afdeling of het team

 

Op basis van deze afstemming doen wij u een voorstel waarin we aangeven op welke wijze wij het search proces gaan inrichten. Nadat u akkoord bent:

  1. Publiceren we de vacature op alle (online) kanalen
  2. Benaderen en selecteren wij potentiële kandidaten voor deze procedure
  3. Interviewen wij een selectie van de kandidatengroep bij ons op kantoor
  4. Stellen wij u schriftelijk een aantal kandidaten voor: cv-presentatie bij u op kantoor
  5. Coördineren wij de volledige sollicitatieprocedure en de te voeren gesprekken
  6. Indien gewenst ondersteunen wij u in de afronding van deze procedure

“NIAZ – Qmentum accreditatie moest voor ons ziekenhuis succesvol afgerond worden. De expert hebben we gekregen.”

Regionaal Ziekenhuis

Waarom InterExcellent?


InterExcellent Zorg is een gespecialiseerde afdeling binnen InterExcellent die zich volledig toespitst op de zorgsector. Door de ruime ervaring met diverse zorgorganisaties is er binnen InterExcellent Zorg specifieke kennis om uw vraag in te kunnen vullen. 

Bent u geïnteresseerd of wilt u meer weten over onze dienstverlening of werkwijze, neem dan contact op met ons. We plannen graag een afspraak in om vrijblijvend de mogelijkheden te verkennen!

Opdrachtgevers over InterExcellent
'De aangeboden kandidaten hebben veel ervaring en actuele kennis.'
’Een verbeter­­programma betekent ontwikkelen, mensen laten mee­­denken en mee­­bewegen.’
'Ze deden een goede uitvraag van ons probleem.'
’Ik moet zorgen dat anderen zich eigenaar voelen van mijn uitdaging.’ (Interim ICT-projectleider)