De kunst van het verbinden®

Wie wij zijn en wat wij doen

Wij zijn een managementbureau voor tijdelijke en vaste posities, meest hoger niveau. InterExcellent bestaat uit vier gespecialiseerde divisies: Executive interim management, Executive search, IT Regie Management en de Zorg. Samen met Nyenrode Business Universiteit bieden wij onze kandidaten en opdrachtgevers permanente educatie.

Wie wij zijn en wat wij doen

Onze opdrachtgever staat centraal
Onze opdrachtgevers hebben een uitdaging of een probleem dat moet worden opgelost; wij helpen ze daarbij. We concentreren ons eerst op de achterliggende vraag. We verdiepen ons in de context en de organisatie. Dat leidt meestal tot een aangescherpt profiel voor de kandidaat en een meer concrete opdracht. We kijken ook naar de mogelijke klik tussen opdrachtgever(s) en kandidaten.

Als managementbureau richten wij ons primair op de complexere opdrachten met grote impact op de organisatie.

De partners van InterExcellent

Geert-Jan Poorthuis

Drs. Geert-Jan Poorthuis

Managing Partner
Iedere opdracht is uniek en krijgt mijn volle aandacht!
Stuur een e-mail of bel +31 (0) 35 5280430
Sietse Bergstra

Drs. Sietse Bergstra

Managing Partner
We ondersteunen organisaties om hun keten van informatievoorziening weer werkend te maken.
Stuur een e-mail of bel +31 (0) 35 5280430
Pieter van Stijn Managing Partner InterExcellent Werving en Selectie Zorg

Drs. Pieter van Stijn

Managing Partner
Het is mijn uitdaging om zorgorganisaties te ondersteunen in hun veranderproces.
Stuur een e-mail of bel +31 (0) 35 5280430

De medewerkers van InterExcellent

Cinzia Coutoulacos

Cinzia Coutoulacos

Financiële- en contractadministratie
Stuur een e-mail of bel +31 (0) 35 5280435

Chantie Chotoe

Management Assistente
Stuur een e-mail of bel +31 (0) 35 5280430
Nico Kamminga

Nico Kamminga

PR Executive
Stuur een e-mail of bel +31 (0) 35 5280430
Gerard Challa

Gerard Challa

Social Media Executive
Stuur een e-mail of bel +31 (0) 35 5280430

De kunst van het verbinden®

Een ambacht. Zo typeren wij ons vak, omdat we tot in de details ermee bezig zijn. Wij hebben een groot netwerk. En dat kennen wij door en door, we weten van iedereen zijn en haar kwaliteiten, mede door ons programma van permanente educatie dat we samen met Nyenrode Business University voeren.  We weten hoe ze zijn als persoon, bij welke opdrachtgever ze wel en niet passen. Onze intuïtie, op basis van jarenlange kennis en ervaring, maakt vaak het verschil.

Een ambacht. Zo typeren wij ons vak, omdat we er tot in de details mee bezig zijn. Zo hebben we een groot netwerk dat we koesteren, verversen en in stand houden. We kennen onze mensen door en door, we weten van iedereen zijn of haar kwaliteiten, mede door ons programma van permanente educatie dat we samen met Nyenrode Business Universiteit voeren. We weten hoe ze zijn als persoon, bij welke opdrachtgever ze wel en niet passen en of ze in staat zijn te verbinden met de medewerkers van de opdrachtgever. Onze intuïtie, op basis van jarenlange kennis en ervaring, maakt vaak het verschil. We willen louter verbindende kandidaten verbinden aan de nieuwe opdracht.

Multichannel aanpak
We gebruiken vele netwerken voor het vinden van nieuwe kandidaten. Daarbij zetten we alle kanalen in die ons hierbij kunnen helpen, dag- en weekbladen, online en social media, nieuwsbrieven en allerlei beroepsgroepen en opleidingen.

Uiteindelijk draait het om verbinden. Van mensen, persoonlijkheden, emoties. Maar ook van ideeën over de beste richting, van situaties, oplossingen, van korte en lange termijn. Die kunst beheersen is onze ambitie, omdat wij na al die jaren zeker weten dat verbinding zorgt voor succes en onze opdrachtgevers en kandidaten hiervoor op ons vertrouwen.

Onze kwaliteiten

  • We doen dit werk decennia. We hebben een uitgebreid managementbureau track record met referenties waar wij trots op zijn.
  • Al sinds 2008 bieden wij met Nyenrode Business Universiteit onze kandidaten permanente educatie. Hierdoor kunnen wij hen en onze opdrachtgevers toegevoegde waarde blijven bieden.
  • Onze processen zijn vergaand gestroomlijnd en gedigitaliseerd. Desgewenst kunnen we binnen 3-5 werkdagen passende, beschikbare kandidaten aanbieden.
  • Ieder selectiegesprek bereiden wij zorgvuldig voor met onze kandidaten. Door deze dry runs lopen selectiegesprekken met opdrachtgevers efficiënter en wordt de kans op de beste keus nog beter.
  • We zijn medeoprichter van het beroepsregister REIM (Stichting Register Executive Interim Management).
  • We zijn lid van de Raad voor Interim Management (RIM), de branche-organisatie van gespecialiseerde interim-managementbureaus.
  • We onderschrijven de Wet Normering Topinkomens, de Wet DBA en we werken volgens de ISO9001 norm.
  • We hebben alle verzekeringen die passen bij de werkzaamheden die we als managementbureau doen.
  • We betalen onze interim-managers binnen 25 dagen.

Voor wie wij werken

Wij werken voor overheid, onderwijs, zorg, bedrijfsleven en financiële sector, waaronder de rijksoverheid (inclusief de algemene bestuursdienst), provincies, gemeenten, universiteiten en hoge scholen, bedrijven (corporates en MKB), woningcorporaties, samenwerkingsverbanden en uiteenlopende organisaties.

Onze opdrachtgevers zijn veelal directie en management, DGA of toezichthouders.

Nationale Politie
Bureaumanager bij Bureau ICT-toetsing.
luchtverkeersleiding nederland
Provincie Fryslan
NS
CIO Erasmus University Rotterdam
Laurens Thuiszorg
Erasmus Universiteit Rotterdam
SBB
Gemeente Amsterdam
Gemeente Utrecht
West-Betuwe
Kwartiermaker SSC gemeente DOWR
Rabobank
Cabot Norit
Queueup
SMT (Simple Management Technology)
Univé
Roche
Piet Boon.
PCM uitgevers
Pensioenfonds Horeca & Catering
NOCNSF